405 Ποδοσφαιρικά Παπούτσια από 119 μάρκες

όλα τα ποδοσφαιρικά είδη σε ενα site

Ποδοσφαιρικά Under Armour

1996 – 1998: Όλα ξεκίνησαν με μια ιδέα Το 1996, ο Kevin Plank, ένας 23χρονος πρώην αρχηγός ειδικών ομάδων στο Πανεπιστήμιο του Maryland, έφερε στην επιφάνεια μια ιδέα που γεννήθηκε σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου σχετικά με μια νέα βιομηχανία που άλλαξε για πάντα τον τρόπο που οι αθλητές ντύνονται. Επιστρέφοντας στις μέρες των παιχνιδιών-αθλημάτων του, ο Plank μισούσε το να χρειάζεται να αλλάξει το ποτισμένο με ιδρώτα βαμβακερό T-shirt του ξανά και ξανά κατά τη διάρκεια μίας ή δύο ημερών. Γνωρίζοντας ότι απλά έπρεπε να υπάρξει κάτι καλύτερο, έθεσε ως στόχο να δημιουργήσει μια λύση. Ο Plank ονόμασε τη νέα του εταιρεία Under Armour, ενώ μετά από εκτενή έρευνα σχετικά με τα αθλητικά οφέλη από συνθετικά υφάσματα, σχεδίασε το πρώτο Under Armour HeatGear T-shirt, το οποίο ονόμασε # 0037. Κατασκευασμένο με ίνες απόδοσης κατά της υγρασίας και της ύγρανσης, το μπλουζάκι βοηθά να κρατήσει τους αθλητές δροσερούς, με ξηρό δέρμα, και ‘’ελαφρύτερους’’ στις πιο βάναυσα ζεστές συνθήκες. Δουλεύοντας από το υπόγειο της γιαγιάς του στη γειτονιά Georgetown της Ουάσιγκτον, ταξίδεψε πάνω κάτω στην ανατολική ακτή πώλώντας το επαναστατικό νέο προϊόν του από το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου του. Μέχρι το τέλος του 1996, έκανε την πρώτη πώληση σε ομάδα και η Under Armour δκατάφερε να φτάσει τα $ 17.000 σε πωλήσεις. Το 1997, η Under Armour εισήγαγε το διάσημο πλέον ύφασμα ColdGear, το οποίο διατηρεί τους αθλητές σε ζεστό, ξηρό περιβάλλον , πιο light σε κρύες συνθήκες, και, στη συνέχεια, τη γραμμή AllSeasonGear®, η οποία διατηρεί τους αθλητές άνετα ανάμεσα στα άκρα. Μέχρι το τέλος του 1998, Under Armour έφυγε από το υπόγειο της γιαγιάς και μετακόμισε σε ολοκαίνουρια κεντρικά γραφεία και αποθήκες στην Βαλτιμόρη. 1999 – 2001: Καθορίζοντας την Αυθεντικότητα Το 1999, Under Armour έπαιξε έναν ενισχυτικό ρόλο σε μία από τις πιο πολυσηζητημένες ταινίες της χρονιάς. Ο Plank και η ομάδα του υπέγραψαν για να παράσχουν προϊόντα για την ταινία του Όλιβερ Στόουν Any Given Sunday με πρωταγωνιστή τον Αλ Πατσίνο και τον Τζέιμι Φοξ. Στην ταινία, η ποδοσφαιρική ομάδα φοράει Under Armour ενδύματα και αξεσουάρ σε βασικές σκηνές. Συνειδητοποιώντας την απίστευτη ευκαιρία για να αυξήσουν την προβολή τους από την ταινία, επένδυσαν αρκετά μεγάλα ποσά και αγόρασαν την πρώτη έντυπη διαφήμιση στο περιοδικό ESPN. Παρά το ρίσκο η κίνηση απέδωσε προκαλώντας την ευαισθητοποίηση και την αύξηση στα $ 750.000 για τις πωλήσεις. Για πρώτη φορά από την έναρξη της Under Armour, ο Plank θέσει τον εαυτό του επίσημα στην κατάσταση μισθοδοσίας. Κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο ετών, η μάρκα σχυνάπτει εμπορικές σχέσεις με βασικούς εταίρους της λιανικής και του επαγγελματικού αθλητισμού για αρκετά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένης της Major League Baseball, της National Hockey League, και του Μαραθώνα στη Βαλτιμόρη. 2002 – 2005: θα προστατεύσετε αυτό τον οίκο; Το 2002, με τη στήριξη της συνεχούς ανάπτυξης της, η μάρκα μετακινήθηκε στην παγκόσμια έδρα της σε ένα παλιό εργοστάσιο σαπουνιού στην περιοχή Tide Point νότια της Βαλτιμόρης που βρίσκεται στην ιστορική Inner Harbor. Με τη στόμα με στόμα φήμη της να αυξάνεται καθημερινά, η εταιρία επενδύει πάλι και ξεκίνησε για πρώτη φορά την τηλεοπτική καμπάνια της. Το 2003, το θρυλικό Προστατέψτε αυτό Protect this House, έγινε σύνθημα για τους αθλητές παντού, καθιέρωσε το εμπορικό σήμα, έδωσε αυθεντική φωνή για την επόμενη γενιά, και επίσημα έκανε την Under Armour ένα ‘’οικιακό όνομα’’ (household). Η Under Armour ξεκίνησε επίσημα τη γυναικεία γραμμή της, UA Women, το 2003. Το 2004, η μάρκα παρουσιάζει γραμμές ειδικά για αγόρια και κορίτσια και αθλητές Outdoor. Η Under Armour Golf εισήχθη το 2005, και, κατά το ίδιο έτος, υπέγραψε την πρώτη συμφωνία all-school με το ‘’alma mater’’ του Plank, το Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ. Στις 18 του Νοέμβρη του 2005 η Under Armour εισήχθη στο χρηματιστήριο και έγινε η πρώτη με έδρα τις ΗΠΑ αρχική δημόσια προσφορά σε πέντε χρόνια για διπλασιασμό την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσής της. Λιγότερο από 10 χρόνια μετά την έναρξή της, η Under Armour έκλεισε το έτος με 281 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. 2006 – 2010: Νομίζω ότι ακούγεται ο ερχομός μας. Το 2006, η Under Armour έθεσε στόχο το ντύσιμο του αθλητή από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα. Μια νέα εκστρατεία, η Click-Clack ξεκίνησε για την εταιρία στην επιχείρηση υποδημάτων με την εισαγωγή της πρώτης γραμμής των football cleats και η φίρμα κατέλαβε μερίδιο 23% της αγοράς μέσα σε μόλις τον πρώτο χρόνο. Στο απόγειο της παρούσας τεράστιας επιτυχίας, η μάρκα επέκτεινε τις δραστηριότητές της για το πέλμα ώστε να συμπεριλάβει σφήνες του μπέιζμπολ, σόφτμπολ και λακρός. Το 2008, μετά από σχεδόν 12 χρόνια στην παροχή τεχνολογικά προηγμένων επιδόσεων αξεσουάρ ένδυσης, και λιγότερο από δύο χρόνια δραστηριότητας στα αντιολισθητικά υποδήματα, η Under Armour αποκάλυψε την πολυαναμενόμενη σειρά που σήμανε την επίσημη είσοδο στην αθλητική αγορά υποδημάτων. Η περίοδος αυτή σηματοδοτεί επίσης την έναρξη των βασικών προσθηκών στην ελίτ του ρόστερ της Under Armour αποτελούμενη από παγκόσμιας κλάσης αθλητές, συμπεριλαμβανομένων των μελλοντικών NFL Hall-of-Famer Ray Lewis, τη νικήτρια χρυσού μεταλλίου σκιέρ Lindsey Vonn, τον ΜΜΑ Παγκόσμιο Πρωταθλητή Georges St-Pierre, και τον Brandon Jennings, τον πρώτο παίκτη μπάσκετ των ΗΠΑ που πήγε κατ ‘ευθείαν από το γυμνάσιο σε ένα ευρωπαϊκό επαγγελματικό πρωτάθλημα. Αλλά αυτό ήταν μόνο η αρχή. Μέχρι το τέλος του 2010, η μάρκα πρόσθεσε τον πιο ‘’ολοκληρωμένο’’ Ολυμπιονίκη όλων των εποχών και με καταγωγή από τη Βαλτιμόρη Μάικλ Φελπς, τον δύο φορές MVP του Super Bowl Tom Brady, και ένα νεαρό φαινόμενο του τένις που ονομάζεται Sloane Stephens. Εν μέσω της έναρξης νέων γραμμών παραγωγής και νέων συνεργασιών με αθλητές, η Under Armour άνοιξε τη νέα ευρωπαϊκή έδρα της στο παλιό Ολυμπιακό Στάδιο του Άμστερνταμ και έχτισε το πρώτο brand κατάστημα λιανικής πώλησής της στην Annapolis, MD. Το 2010, στη μεγαλύτερη ‘’σκηνή’’ στον τομέα ποδόσφαιρο κολλεγίων, η Under Armour χορήγησε τους Auburn Tigers που κέρδισαν το 2010 BCS πρωτ’αθλημα, με επικεφαλής τον μελλοντικό Under Armour αθλητή και NFL Rookie της χρονιάς Cam Newton. Το 2010 έκλεισε με ένα πραγματικά απίστευτο οικονομικό ορόσημο καθώς η Under Armour ξεπέρασε το 1 δις δολάρια σε ετήσια έσοδα, σχεδόν τετραπλασιασμός σε μια περίοδο πέντε ετών. 2011 – 2013: Θέληση… Με την πάροδο των ετών, η Under Armour έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στη δημιουργία μιας ισχυρής παρουσίας εκτός των ΗΠΑ. Μέσα στο πεδίο συνεργασιών με την ελίτ επαγγελματικών ομάδων και παικτών, η μάρκα έχει αποκτήσει τεράστια έλξη με τους αθλητές στην Ιαπωνία, την Ευρώπη, τον Καναδά, και τη Λατινική Αμερική. Το διεθνές αποτύπωμα ανεβένει στα ύψη το 2011, όταν η Under Armour άνοιξε για πρώτη φορά με την επωνυμία της κατάστημα στην Κίνα και έγινε ο επίσημος τεχνικός συνεργάτης στην Τότεναμ της Barclays Premier League. Εκείνη η εταιρική σχέση είναι η μεγαλύτερη με μεμονωμένη ομάδα συμφωνία της Under Armour μέχρι σήμερα. Το 2011 είναι η χρονιά που η Μάρκα έληξε μια μακρόχρονη διαμάχη με έναν από τους μεγαλύτερους εχθρούς της: το βαμβάκι. Μετά από χρόνια δηλώνοντας, ‘’Το βαμβάκι είναι ο εχθρός,” η Under Armour εδραιώνει περαιτέρω τη φήμη της για την ανηλεή καινοτομία με την ανάπτυξη της Charge Cotton, μιας σειράς από βαμβάκι ένδυσης που στεγνώνει γρήγορα. Από την Charged Cotton ήρθε η Charged Cotton Storm, η οποία δίνει στους αθλητές το ίδιο βαμβάκι που στεγνώνει γρήγορα με επαναστατική αδιάβροχη τεχνολογία. Το 2012 και το 2013, δύο βασικοί αθλητές της Under Armour γιόρτασαν μνημειώδη επιτεύγματα. Το καλοκαίρι του 2012, στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο Μάικλ Φελπς εδραίωσε την κληρονομιά του ως ένας από τους μεγαλύτερους ‘’συλλέκτες μεταλλίων’’ όλων των εποχών, κερδίζοντας επτά μετάλλια και αυξάνοντας τη συνολική συγκομιδή του σε 22 εκ των οποίων τα 18 χρυσά. Τον Ιανουάριο του 2013, ο Ray Lewis τελειώνει την καριέρα του ως ένας από τα καλύτερους αμυντικούς παίκτες του παιχνιδιού, ‘’φέρνοντας στο σπίτι’’ το δεύτερο δαχτυλίδι του Super Bowl για τους Baltimore Ravens. 17 χρόνια μετά το πρώτο T-shirt κατά της ύγρανσης – υγρασίας, η Under Armour καινοτομία ήρθε στο επίκεντρο και πάλι με την έναρξη ολοκαίνουριας σειράς Armour39, όπου για πρώτη φορά το σύστημα παρακολούθησης των επιδόσεων μετρά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για έναν αθλητή: τη δύναμη της θέλησης σας. Το λογότυπο: WILLpower. Η αποστολή της φίρμας είναι να κάνει όλους τους αθλητές καλύτερους μέσα από το πάθος, το σχεδιασμό, και την επίμονη επιδίωξη της καινοτομίας. Η δέσμευσή της για την αποστολή αυτή έχει οδηγήσει σε αμέτρητες ΄΄μέσα στο παιχνίδι’’ αλλαγές και σε προϊόντα που δίνουν στους αθλητές ένα πλεονέκτημα. Στο κολέγιο, ο Kevin Plank είχε μια ιδέα για να βοηθήσει τους ποδοσφαιριστές να βελτιωθούν. Σήμερα, με έσοδα που πλησιάζουν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια, η μάρκα είναι ευρέως αναγνωρισμένη ως παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή μεγάλης γκάμας από υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ, καθώς και μέσω της δέσμευσή της να κάνει όλους τους αθλητές καλύτερους. Με αυτό να την οδηγεί ποτέ δεν τελειώνει η αφοσίωση της στην οικοδόμηση του αύριο με την επόμενη μεγάλη καινοτομία.
Εύρος Τιμής: 0€ - 0 0 σχέδια
Ταξινόμηση:
Προβολή:

Το προϊόν δεν βρέθηκε

Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Menu
logo
Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας

για ΜΕΓΑΛΕΣ προσφορές